Forside / Downloads / Tjekliste – Er der styr på arbejdsmiljøet?

Tjekliste – Er der styr på arbejdsmiljøet?

Hent vores Tjekliste og find hurtigt ud af, hvordan det står til med håndteringen af arbejdsmiljøet i din virksomhed. Er der styr på alle de relevante paragraffer, forpligtelser og procedurer, som skal sikre et sundt, trygt og attraktivt arbejdsmiljø? Og har I de ressourcer, det kræver at nå i mål?

Et solidt overblik gør det nemmere at få hul på opgaverne og identificere de tiltag, der skal prioriteres. Tjeklisten kan også bruges til at evaluere indsatsen hidtil.

Tjeklisten kommer rundt om temaerne:

  • Arbejdsmiljøopgaverne
  • Arbejdspladsvurderingen (APV)
  • Særlige APV’er
  • Ulykker og forebyggelse
  • Uddannelse og eftersyn
  • Kemi
  • Systematik og styring
  • Psykisk arbejdsmiljø

Download Tjeklisten

Udfyld formularen og hent Tjeklisten, som er gratis og ganske uforpligtende at bruge. Tjeklisten giver et godt indblik i den lovpligtige håndtering af arbejdsmiljøet, og gør det nemt at identificere de tiltag, der skal prioriteres.

Har du spørgsmål?

Du er velkommen til at tage direkte kontakt til os på mail eller telefon. Vores dygtige og erfarne specialister i arbejdsmiljø er altid klar til en snak om, hvordan I bedst griber opgaverne an og får optimeret jeres indsats.